30 grudnia 2009

Rozdział 27

Betuję :)

48 komentarzy:

  1. ~Eles.
    30 grudnia 2009 o 13:39

    Cudowne *_* Tylko tyle wyduszę, bo super mi się podobało xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 grudnia 2009 o 13:44
      Spoko, tylko usunę ten perfidny spam sprzed Ciebie xD

      Usuń
  2. ~wiki-pedia
    30 grudnia 2009 o 13:59

    Nie no. znowu zjado komentarz ……….. notka super…..nie moge się rozpisywac, bo idem z bratem wypróbować hulajnoge na śniegu xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 31 grudnia 2009 o 19:12
      Mój brat sobie rok temu tuż po Sylwestrze nogę skręcił, bo uciekał przed petardą, więc uwarzaj xD

      Usuń
    2. ~wiki-pedia
      1 stycznia 2010 o 22:54

      Cóż mój brat zjeżdżał na hulajnodze po śniegu i się wyrąbał w taką zaspę xDDDD Boże…. co to był za widok . hahahahaha szkoda, ze aparartu nie miałam xD

      Usuń
    3. 2 stycznia 2010 o 08:50
      Hehe, mój brat budował iglo. Budował przez pół dnia, budował z kolegami, na drugi dzień wychodzina podwórko, a po iglo tylko kałóża została xD

      Usuń
  3. ~Eles.
    30 grudnia 2009 o 15:53

    Serdecznie zapraszam na nowy rozdział {maudit}

    OdpowiedzUsuń
  4. ~Olka
    30 grudnia 2009 o 17:10

    Viktorii się nudzi siedzieć w jednym miejscu……..przynajmniej niebędzie jej się nudziło na tej „wycieczce” z Tomem.Czekam na next.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 31 grudnia 2009 o 19:21
      Masz rację, nie będzie xD

      Usuń
  5. ~Liz Schmitt
    30 grudnia 2009 o 18:01

    Nie wiem, która jestem, ale notka fajna, nawet świetna. Czekam na next xD.

    OdpowiedzUsuń
  6. ~Liz Schmitt
    31 grudnia 2009 o 23:03

    A to się cieszę. Nie wiem czemu, ale.. już wiem! Czwartego są moje urodziny xD.

    OdpowiedzUsuń
  7. ~Kada113
    31 grudnia 2009 o 09:54

    fajowo… żałuję, że wczoraj tego nie przeczytałam… mam nadzieję, że wytrzymasz dla nas jeszcze kilka lat;) I że ci się pomysły nie skończą XD tak w ogóle to większość moich opowiadań zaczynała tak jak to twoje… Chyba zresztą każde Xdpozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 31 grudnia 2009 o 19:26
      Nieno, skończę wcześniej, niż za kilka latek. Poza tym w 2029 ma Apofis się zbliżyć do Ziemi, więc będzie problem xD I na pisanie wtedy nikt zwracać uwagi nie będzie, tylko jak planetoidę odepchnąć. Pardon, rozpędziłam się xD

      Usuń
  8. ~alice.
    31 grudnia 2009 o 11:16

    Nie no! To już jest szczyt chamstwa! ;dd Jak ona mogła wziąć jej ubrania, iii.. kosmetyki? Jak tak dalej pójdzie Victorii pozostanie tylko i wyłącznie bielizna, którą ma na sobie. xD A poza tym Ciekawe gdzie ją Tom „porywa”. ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 31 grudnia 2009 o 19:27
      No co Ty, Holly-Dolly i bieliznę jej zabierze xD Zedrze ją z niej xD

      Usuń
    2. ~alice.
      1 stycznia 2010 o 01:48

      a to me*da! xD mogłaby zabrać rzeczy Sokarisa. xD

      Usuń
    3. 1 stycznia 2010 o 12:04
      W ogóle cały dom by mogła sobie wziąść xD

      Usuń
    4. ~alice.
      1 stycznia 2010 o 13:30

      haha. xD I pewnie by nie zauważyli nawet. xD

      Usuń
    5. 1 stycznia 2010 o 13:50
      No, Henryk na pewno xD

      Usuń
    6. ~alice.
      1 stycznia 2010 o 23:13

      właśnie, on w szczególności. xD Obudziłby się na trawie i pomyślał, że to nowy wystrój w jego domu, niewidzialnym domu. xD

      Usuń
    7. 2 stycznia 2010 o 08:48
      A kiedy się dowie o kradzieży, oskarży Victorię i Toma, tak, najwygodniej xD

      Usuń
    8. ~alice.
      2 stycznia 2010 o 11:47

      wtedy ja stanę w ich obronie, mimo iż jej nie potrzebują. xD

      Usuń
    9. 2 stycznia 2010 o 12:17
      No pewnie, że nie xD

      Usuń
    10. ~alice.
      2 stycznia 2010 o 12:48

      oj tam. xD Z nudów i tak im „pomogę”, lub jak wolisz będę przeszkadzała. xD

      Usuń
    11. 3 stycznia 2010 o 10:42
      Pewnie, że pomożesz. A ja właśnie im nie pomogę, bo mi się nie nudzi xD

      Usuń
    12. ~alice.
      3 stycznia 2010 o 22:00

      mam nadzieję, że kiedyś do nas dołączysz. xD

      Usuń
    13. 4 stycznia 2010 o 19:55
      Bardzo wątpię xD

      Usuń
  9. ~carmen37
    31 grudnia 2009 o 16:33

    A więc to była dziewczynka… szkoda, ze jednak nie maja tego dziecka…:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 31 grudnia 2009 o 19:28
      Co by z nim zrobili, kiedy do Hogwartu by poszli? No przecież, do sierocińca, gdzie Tom siedzi xD Mam cudny, świetny, wspaniały pomysł xD

      Usuń
    2. ~Eles.
      2 stycznia 2010 o 16:50

      Zrobią sobie sześcioraczki!

      Usuń
    3. 3 stycznia 2010 o 10:40
      Żeby tylko xD

      Usuń
  10. ~Amanda
    2 stycznia 2010 o 23:39

    Hej! To była mama Snape’a? Łał. Marzenia się spełniają! Tak, to było moje najskrytsze marzenie ;). Też życzę szczęśliwego, romantycznego nowego roku i samych miłych doświadczeń :)I oczywiście chwalę, bo rozdział bardzo mi się podobał. Szczególnie częśc z „porywaniem” :).Ach ta Holly to żmija. Zupełnie przypomina mi mojego braciszka. To powinien byc jej brat, nie mój! Za jakie grzechy ja go dostałam? Wybacz mi użalanie się nad swoim losem ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ~Amanda
      3 stycznia 2010 o 12:41

      Mój brat nawet nie zaszczyci naszego komputera swym krzykiem tylko po prostu tu siedzi, i próbuje coś naprawić. Ostatnio całkiem go rozebrał. No ja przepraszam, ale jak on tak rozumie „naprawianie” to ja się do tego nie piszę. Poza tym jest arogancki, jeszcze bardziej złośliwy ode mnie, i bezczelnie zamyka mnie w moim pokoju. Zapomniałam dodać że jego dziewczyny to zawsze pustogłowe barany mające dwa metry, które doprowadzają mnie do szału („och, jaką masz słodką sis!” – ja mam piętnaście lat, nie pięć!). Przepraszam za mój wylew. No i dziękuję za panią Snape! Kochana mamusia synusia, zapomniałaś tylko o porównaniu do nietoperzycy xD. Nie martw się jej wiekiem. Możesz powiedzieć że zakochała się w panu Snapie mając trzynaście lat i… no dobra, i tak nie będzie w wieku Victorii.Pisz szybko :)

      Usuń
    2. 3 stycznia 2010 o 14:54
      Mój brat jest młodszy ode mnie, ja w lutym będę mieć 16 lat, a on 12, za co mnie Bóg skarał takim psujem? On zamiast naprawić, to psuje komp, nic więcej nie potrafi xD

      Usuń
    3. ~Amanda
      3 stycznia 2010 o 22:24

      Och, kochanie, ja jestem w takiej samej sytuacji, może nawet gorszej, bo gdy on psuje, to twierdzi że wręcz przeciwnie, naprawia. W tej sytuacji nie chcę urazic jego królewskich uczuc, więc nie mogę mu powiedziec żeby spadał na drzewo prostowac banany, ponieważ w przeciwnym razie uznałby że nie wierzę w jego umiejętności, w które oczywiście nie wierzę xD. Dobra, prawda jest taka że dałby mi w dziub i tyle. Oto jak zostałyśmy obdarowane przez los ;)

      Usuń
    4. 4 stycznia 2010 o 19:54
      A ja właśnie jestem pozbawiona cieplejszych uczuć i takie coś jak zrozumeinie czy litość się mnie nie trzyma. Więc bym mu poiwedziała: człiowieku, komputer psujesz, a ja się muszę martwić, co zrobić, żeby był sprawny! Jak się na czymś nie znasz, to przynajmniej nie psój! xD I sprawa załatwiona xD

      Usuń
    5. ~Amanda
      7 stycznia 2010 o 19:40

      Wiesz, chętnie bym spróbowała, ale jak już mam mu coś powiedzieć, to mi się go robi żal. Nie powinno być mi go żal, szczególnie że on znęca się nad moją duszą i w ogóle, ale mi wszystkich jest żal. Żal mi jest nawet moich najgorszych wrogów, nie mówiąc już o porzuconych psach i kotkach, i nic na to nie poradzę. Zazdroszczę Ci nie bycia zbytnio uczuciową. Ale czasem potrafię być twarda. Serio! xDWięc po zakończeniu mojego ciekawego wywodu na temat twardości i nie-twardości, ośmielę się zadać pytanie: kiedy następny rozdział?

      Usuń
    6. 8 stycznia 2010 o 18:39
      Wiesz, że jest już koniec semestru, poprawy, sprawdziany, zdawania… koszmar. Postaram się dać w ciągu tygodnia, ale nic nie obiecuję, bo najpierw muszę dać na Selene xD No i tata znów hasło na kompa dał, a on się tak strasznie zawiesza, włączyć go to trzeba stalowych nerwów xD

      Usuń
  11. ~Violae
    3 stycznia 2010 o 19:54

    Rozdział przeczytałam już dawno ale nie zdążyłam jeszcze skomentować. Obiecuję nadrobić jak najszybciej, może nawet jutro znajdę chwilkę. Tymczasem u mnie w końcu nowy rozdział. Zapraszam ! ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 stycznia 2010 o 21:20
      Spoko. Tylko nie zostawiłaś adresu niestety xD

      Usuń
  12. ~gris
    12 stycznia 2010 o 17:32

    Hej! Bardzo podoba mi się Twoje opowiadanie i chciałabym zapytać kiedy planujesz dodać nowy rozdział? Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12 stycznia 2010 o 20:02
      W tym tygodniu mam próbne testy, więc nie dam rady, chociaż może uda mi się napisać coś na piątek xD

      Usuń
    2. ~gris
      13 stycznia 2010 o 15:47

      Byłoby super!! Wtakim razie czekam z niecierpliwością i życzę powodzenia na testach ;P

      Usuń
    3. 15 stycznia 2010 o 18:07
      Spoko. Może mi się uda nowy szablon zrobić xD

      Usuń
  13. ~gris
    17 stycznia 2010 o 14:33

    Hej! Ehm… mam takie zapytanko xD mogłabyś mnie poinformować o nowym rozdziale? vamm.blog.onet.plPozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń