26 września 2023

106.

 26/12/2023

Nadal piszę "Słodką amnezję", chwilę to jeszcze potrwa, mam trochę mniej niż 1/3 do końca, idzie względnie szybko, bo siedzę nad tym codziennie, ale jeszcze trochę trzeba będzie poczekać, aż tu się coś pojawi. Planuję w styczniu albo w lutym zrobić sobie trochę przerwy od tamtego opka i coś pewnie tutaj wrzucę. Rozdział 105 opublikowałam w sumie nie tak dawno, jakieś 3 miesiące temu, więc pewnie następne w kolejce jest coś "betowanego". Czyli pewnie rozdział 22.

A póki co zapraszam na rozdział 105. :)

105. Pod Mrocznym Znakiem




4 komentarze:

  1. ależ rozumiem to doskonale, trzymam kciuki, żebyś podołała :)
    najwspanialsza niespodzianka tego roku, zobaczyć nowy rozdział po tylu latach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, będzie, mam jeszcze niecałe 1/3 do skończenia i wracam. :)

      Usuń
  2. Jest szansa na ruszenie wcześniejszych rozdziałów? Od kilku lat wracam z nadzieją, że historia ruszy. Ten blog nie może mi wyjść z głowy od lat 😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, w sensie, tych początkowych? Pewnie i chyba nawet najpierw napiszę coś z tych "betowanych" z początku, a dopiero potem 106, bo w sumie 105 wrzuciłam nie tak dawno, ze trzy miesiące temu. :)

      Usuń