20 sierpnia 2012

Rozdział 70

         Kręcił się po mrocznej, w ogóle nieoświetlonej sypialni. Czuł się po części poirytowany i bardzo zafrasowany. Igrał z ogniem, doskonale o tym wiedział, lecz czuł, że zwariuje, jeśli jakoś nie rozwiąże tej sytuacji. Dżahmes sprawiała wrażenie bardzo skrytej, zmieniła się po powrocie z podróży. Doszły do tego jeszcze informacje o wyjeździe Harry'ego Pottera do Hogwartu, które musiały ją niezwykle zdołować. Próbował wszystkiego, aby podnieść ją na duchu i się do niej zbliżyć, nawet postanowił pomóc jej w kontynuacji planu Czarnego Pana. Ale to niewiele dało, Dżahmes widziała tylko Lorda Voldemorta, tylko o nim myślała i robiła wszystko, aby wrócił. We wszystkim widziała czarną magię.
Tylko odważni zyskują wszystko, pomyślał i odetchnął głęboko. Opuścił komnatę i ruszył w stronę sypialni Dżahmes, przyświecając sobie różdżką, ponieważ korytarze były tak ciemne, że Nathir co jakiś czas ślizgał się i potykał na wypolerowanej podłodze. Zdawał sobie sprawę, że pora była już późna, ale musiał się z nią zobaczyć. Gdzieś za zakrętem dostrzegł błysk znikający w jednej z komnat. Poczuł ulgę, bo to światło musiało należeć do różdżki Dżahmes. Ruszył hyłkiem w jej stronę i zerknął przez uchylone drzwi.
Położyła się do zimnego, skrzętnie pościelonego łóżka. Była zmęczona po długiej, całodziennej podróży, wszystkie mięśnie mocno dawały jej o sobie znać. Kiedy złożyła głowę na poduszce, poczuła wszechogarniającą ulgę rozchodzącą się od karku, przez plecy, aż po same stopy. Zamknęła oczy, a przyjemna senność ogarnęła ją całą. Nathir wśliznął się do sypialni i skierował się w stronę łóżka. Usiadł na jego krawędzi i pogładził ją po włosach, po czym pochylił się i złożył czuły pocałunek na jej karku. Dżahmes natychmiast zerwała się na równe nogi, senność opuściła ją momentalnie. Gdy ujrzała Qutajbaha, poczuła się osaczona, jej gość zaś wyglądał na uprzejmie zaskoczonego.
- Dlaczego zakradasz się do mojej komnaty? - zawołała, a jej głos poniósł się echem po rozległej sali. - Wyjdź! Wyjdź natychmiast!
Nie pozwoliła mu odejść do słowa. Było całkiem ciemno, więc nie mogła dostrzec wyrazu przerażenia malującego się na jego twarzy. Drzwi rozwarły się z hukiem, co oznaczało, że Dżahmes musiała być naprawdę wściekła. Nie chcąc jej bardziej zdenerwować, natychmiast wstał i opuścił pomieszczenie, czując się jeszcze gorzej niż przed wizytą. W głowie miał jeszcze większy chaos. Tłumaczył sobie, że Dżahmes mogła tak zareagować, ponieważ ją obudził, lecz obawiał się też, iż dziewczyna po prostu nie była gotowa na nowy związek. Gdzieś w jego głowie pojawił się cichy głosik.
Czy ona jest aby na pewno normalna?
Skarcił się w duchu za te myśli. Lecz drugi, głośniejszy i bardziej natarczywy głos odpowiedział wbrew jego woli.
Dziesięć lat czeka na mężczyznę, który najprawdopodobniej nie żyje. To chore.
Obsesja?
Nathir oparł się plecami o chłodną, chropowatą ścianę swojej sypialni, do której dotarł praktycznie po omacku. Nie mógł albo nie chciał dopuścić do siebie wiadomości, że Dżahmes widziała tylko Czarnego Pana. Pragnął czuć, że choć trochę zależy jej na nim.
Ale czy na prawdę chcesz być dla niej tylko ostatnią deską ratunku? Czy aby na pewno chcesz być tym "drugim"?
Zsunął się po ścianie plecami i objął kolana ramionami. Był rozbity między uczuciami a słusznością. Przecież Dżahmes-Meritamon nigdy nie poczuje do niego tego, co on czuł do niej. Kiedy rozmawiali, widział ten cień w jej dużych, szmaragdowozielonych oczach. Rzomawiali, ale ona myślała o nim.
A gdyby tak... gdyby tak użyć czarów...?
Eliksiru miłości? Albo gorzej: Imperiusa? Nie, nigdy nie zrobiłby jej takiego świństwa. Przecież to ingerowanie w naturę. Dżahmes była zła i nigdy się z tym nie kryła. Ale on nie zamierzał przechodzić na stronę ciemności. Lub przynajmniej nie chciał bawić się czyimiś uczuciami. Tak. Powinien zaakceptować jej wybór.

*

         Kiedy wyleciałam przez balkon w ciemną, chłodną noc, wciąż drżałam z oburzenia. Ubrana byłam w wieczorne szaty, ale nie stanowiło to dla mnie żadnej przeszkody, aby opuścić zamek i udać się na spacer po pustyni. To nic, że dopiero wróciłam i byłam wykończona. Musiałam ochłonąć.
Kiedy szłam szybko poprzez wysokie wydmy, piach przysypywał się międzu moimi palcami u stóp, gdy zapadłam się w nim aż po kostki. Serce waliło mi w piersi jak oszalałe, w głowie miałam gonitwę myśli. Chaos. Nie mogłam skupić się na niczym. Jak Nathir mógł wykorzystać moje dobre serce? Pozwoliłam mu zostać w domu należącym do mnie. W tych podłych czasach potrzebowałam kogokolwiek z zewnątrz, abym mogła z nim porozmawiać lub po prostu posiedzieć. Nic więcej. Żaden Śmierciożerca nie odwiedził mnie przez te wszystkie lata ani razu, mimo że wiedzieli, gdzie mnie szukać. Od bardzo wielu miesięcy nie dostałam nawet sowy, nie licząc tej, która przynosiła mi "Proroka Codziennego". Czułam się okropnie osamotniona. Uświadomiłam sobie, jak niewiele znaczyłam dla innych. Wyglądało na to, że Czarny Pan był jedyną osobą, której zależało na mnie bez względu na wszystko.
Szłam tak szybko, że serce po chwili marszu chciało mi się wyrwać z piersi. W końcu zatrzymałam się niespodziewanie. Stałam przez chwilę w bezruchu, dopiero jakąś minutę później opadłam na zimny, miękki piach. Czułam w sobie palącą pustkę. Od zawsze byłam raczej samotniczką. Nie lubiłam przebywać wśród ludzi, ale doszłam do wniosku, że byli mi oni koniecznie potrzebni chociażby tylko do tego, aby ich obserwować. Być niewidzialna, ale żyć wśród tych, którym dawno temu byłam potrzebna.
Położyłam się na piasku, a jego maleńkie ziarenka przykleiły się do mojego wilgotnego ciała. Jeszcze przez chwilę kłuło mnie w boku coś paskudnego, ale kiedy odetchnęłam kilkakrotnie pełną piersią, ból zaczął powoli ustępować. Patrząc w gwiazdy, którymi upstrzone było ciemnogranatowe, aksamitne niebo, zdałam sobie sprawę, e dzięki amgii, która odbyła sie już dawno temu, mam w sobie ten boski pierwiastek gwiezdny, niesamowity. Uniosłam dłoń, na której miałam małe otarcie, do którego również przykleiły się ziarenka piasku. Przecież mogłam odnosić rany, jak normalni ludzie, pociłam się, odczuwałam zmęczenie... tęsknotę... mogłam płakać i cieszyć się. Nie byłam potworem. Aczkolwiek... żyłam wiecznie. W ogóle się nie starzałam. Czas nie naruszył mnie ani trochę, jedyne, do czego się przyczynił, to do udoskonalenia. Moje ciało pod względem ułomności ludzkiej coraz mniej przypominało ciało człowieka. Niby było to coś, czego pragnęli chyba wszyscy śmiertelnicy, ale nie wiedzieli, z jakimi konsekwencjami się to wiąże. Osób, które zdecydował się na takie życie jest naprawdę niewiele, zapewne nie wiedzą też o swoim istnieniu, więc muszą być naprawdę samotne, nie mogąc zaufać nikomu ze strachu przed wydaniem zbrodni, które popełniono dla stworzenia horkruksów. A im więcej ich nie posiada, tym uzyskuje się większą moc. Przynajmniej tak stało się z Lordem Voldemorte
m. Ktoś musi kontynuować jego plan. A kto nadaje się do tego najlepiej? Naturalnie, poza samym Czarnym Panem. Oczywiście ja.
         Kiedy wstałam, czułam się już nieco lepiej. Wiedziałam, że z Nathirem nigdy mi się nie uda. Nie uda mi się z żadnym mężczyzną, ponieważ zawsze będę wierzyć w powrót Voldemorta. Byłam tylko jego, do szczęścia nie potrzebowałam żadnego innego towarzysza. I było dla mnie bez znaczenia, czy Czarny Pan żyje czy nie. Głęboko w sercu czułam czasami paraliżujący strach, któremu nie pozwalałam przedostać się do głowy. Że Lord Voldemort na prawdę nie żyje i mogłam spędzić tę wieczność bez niego, jak samotna gwiazda pośród zimnej, bezdusznej otchłani kosmosu.

*

         Zbliżało się Boże Narodzienie. Nie obchodziłam go, lecz podświadomie wciąż kierowałam się datami staerj wiary. Cóż, mam proste wyjaśnienie. Były łatwiejsze do zapamiętania i było ich mniej.
         Nathira nie chciałam oglądać. Przynajmniej jak na razie. Uciekałam przed nim, choć sama przed sobą bałam się do tego przyznać. Dlatego spędzałam mnóstwo czasu w świątyni Anubisa. Był to bóg śmierci, prawdziwy, mroczny i silny, aczkolwiek sprawiedliwy, co różniło go bardzo os Setha, pana mroku i podziemnego zła. Moją boginią była Bastet, przynajmniej tak mi się wydawało w obecnej chwili. Strzegła i ochraniała, jak matka. Lecz teraz potrzebowałam pomocy Anubisa.
         Lubiłam siadać na marmurowych stopniach tuż przy posągu mego boga. Nie modliłam się, nie śpiewałam ani nie tańczyłam... Nie chciałam także towarzystwa żadnej kapłanki. Przesiadywałam przy alabastrowo białym posągu całe dnie i mówiłam doń, jakby był żywą osobą, co jakiś czas milkłam, patrząc z uwielbieniem na jego psią twarz pokrytą złotem oraz wysadzane rubinami podium. Coś naprawdę bajecznego. Heather patrzyła na mnie, jakbym była na coś śmiertelnie chora i pozostało mi niewiele czasu. Ale nie musiała się o mnie obawiać. Przynajmniej pod względem fizycznym.
- Panie mój, mamy rok 1991, a właściwie już go kończymy - mówiłam szybko, jak w gorączce. Moja pierś falowała w niespokojnym oddechu. - Ja... ja już nie wiem, co mam robić. Szukam go wszędzie, ale nigdzie nie mogę znaleźć... nic, żadnej plotki nawet.
Ukryłam twarz w drżących dłoniach i wybuchnęłam płaczem. Już dawno nie pozwoliłam sobie na taką chwilę słabości, lecz teraz, kiedy gorące łzy płynęły ciurkiem po moich policzkach, a ramionami wstrząsały dreszcze, poczułam ulgę. Odetchnęłm kilkakrotnie i przełknęłam głośno łzy, a skurcz w gardle zelżał nieco. Anubis jednak milczał, wciąż idealnie chłodny i doskonały, zupełnie niewzruszony moim gwałtownym załamaniem. Bardzo chciałam, aby do mnie przemówił, chociażby we śnie, lecz byłam chyba zbyt nieczysta, żeby Wielki Bóg Anubis zaszczycił mnie swym spojrzeniem. Dlatego bardzo często sypiałam w świątyni, ot tak, na podłodze, u stóp posągu, na nagiej podłodze. Od czasu do czasu odmawiałam przyjmowania posiłków. Było to coś na kształt postu; wiedziałam, że nie musiałam tego robić, ale czułam się wtedy lepiej.

- Dżahmes, dobrze się czujesz?
Pełen niepokoju męski, cichy głos obudził mnie łagodnie pewnego grudniowego popołudnia. Z początku nie pamiętałam zbyt wiele, w żołądku czułam nieprzyjemne ssanie z głodu. Dopiero, kiedy otworzyłam oczy i zobaczyłam zatroskaną twarz Nathira pochylającego się tuż nade mną, zdałam sobie sprawę, że musiałam zasnąć.
- Wszystko jest w jak najlepszym pożądku - odparłam, siadając na ostatnim stopniu marmurowych schodów. - Modliłam się przez całą noc i... sam rozumiesz. Chyba zasnęłam, ale nie przejmuj się.
- Często znikasz, boję się o ciebie - rzekł i pomógł mi wstać.
Przyjęłam pomocną dłoń, choć przez moją twarz przebiegł cień. Musiałam w końcu porozmawiać z nim o tym, co stało się jakiś czas temu. Czułam się niezręcznie na samą myśl o tym, lecz nie mogłam puścić tego w niepamięć. Byliśmy przyjaciółmi, a on chciał wyjść poza tę strefę. Szczera, spokojna rozmowa to coś, czego nam ostatnio brakowało. Przez kilka chwil przestępowałam z nogi na nogę, usilnie zastanawiając się, jak zacząć konwersację.
- Posłuchaj, ja przepraszam... jeżeli jakoś dałam ci do zrozumienia, że między nami coś będzie, to przepraszam, nie to miałam na myśli - wyznałam, patrząc nieśmiało w jego pełne oczekiwania oczy. - Ja po prostu nie mogę pokochać nikogo innego. To nie jest twoja wina, bo jesteś naprawdę niesamowitym mężczyzną, ale nie potrafię pokochać nikogo, kiedy on cierpi gdzieś na wygnaniu, w samotności...
- Rozumiem. Ja dam ci tyle czasu, ile będziesz potrzebować - odrzekł Qutajbah, a twarz mu się wydłużyła. Musiałam go zawieść, ale przecież zawsze myślałam tylko o siebie i o Tomie, o naszym szczęściu, reszta się nie liczyła. - Wszystko zepsułem swoją porywczością, przepraszam.
Uśmiechnęłam się, tym razem o wiele bardziej naturalnie, kiedy mu odpowiedziałam:
- Niczego nie zepsułeś, udajmy, że nic nie zaszło.
Nathir z chęcią przystał na tę propozycję, po czym udaliśmy się do jadalni, aby zjeść kolację. Obawiałam się jednak, że to może być o wiele bardziej problematyczne, niż mi się zdawało.

~*~


         Jeszcze dwa i pół tygodnia do końca wakacji, więc rozdziały dodaję tak, aby jak najwięcej opublikować przed wrześniem. Za chwilę mam szkolenie na prawo jazdy, więc idę. Dedykacja dla Patrycji :* 

30 komentarzy:

  1. ~Patrycja
    20 sierpnia 2012 o 15:12

    Podoba mi się notka ;P Jest jedną z lepszych mimo że nie ma w niej Czarnego Pana.Ach, no i dziękuję za dedykację! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Patrycja
    21 sierpnia 2012 o 16:24

    Może i krótki, ale dobry ;PNie liczy się ilość, ale jakość !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 21 sierpnia 2012 o 19:11
      Wiem, ale jednak jak rozdział jest długi, robi lepsze wrażenie xD Choć, jeśli jest znowu zbyt długi, nie chce się czytać… musi być w sam raz xD

      Usuń
    2. ~chyba wiadomo kto
      10 września 2012 o 15:23

      był „bóg” … była „bogini” … było „w świątyni na nagiej podłodze”. Inteligentna jesteś bardzo. Ale czy zadanie wykonane? Obawiam się, że na tym blogu jest nie do wykonania

      Usuń
  3. ~Patrycja
    22 sierpnia 2012 o 11:14

    Ale jak rozdział nie jest długi to chce się więcej i więcej.A jak Frozenka napisze kilka stron w wordzie i daje do czytania, to na jakiś czas jest się nasyconym ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 22 sierpnia 2012 o 19:29
      Mówisz to tylko przez grzeczność, hihihi xD

      Usuń
    2. ~Patrycja
      26 sierpnia 2012 o 14:28

      No wiesz?! Ja nigdy nie mówię nic przez grzeczność xD

      Usuń
    3. 26 sierpnia 2012 o 14:45
      Spoko spoko, tak się tylko droczę xD

      Usuń
  4. ~_Wika_
    22 sierpnia 2012 o 14:47

    Fajnie jest tak przeczytać po dłuższym czasie kilka rozdziałów „pod rząd”. Coraz bliżej do starcia miedzy Potterem a Lordem Voldemortem. Zastanawiam się jaki plan ma Dżahmes wobec Nathira…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 22 sierpnia 2012 o 19:34
      Raczej Nathir wobec Dżahmes xD

      Usuń
  5. ~Kira
    22 sierpnia 2012 o 18:31

    Rozdziały bardzo mi się podobało. Okazało się, że Dżahmes podróżowała po świecie ponad rok, to dosyć długo, jednak nie zdołała znaleźć jakichkolwiek informacji o Czarnym Panu. Nie spodziewałam się, że Nathir zakocha się w głównej bohaterce, totalnie mnie zaskoczyłaś, oczywiście na plus. Czuję, że będzie zamieszanie :) Coraz bliżej powrót Voldemorta, naprawdę mnie ciekawi, co się wydarzy. Chciałam jeszcze zapytać, jak mogłabym rozdzielić ten szablon na uniwersalne. Robiłam już wiele szablonów, lecz ten się całkiem różni, w dodatku mam problem z tłem wewnętrznym. Mogłabyś mi to wyjaśnić? znasz się dobrze na grafice, a ja kompletnie nie mam o tym zielonego pojęcia. Muszę zmienić tło zewnętrzne, bo za ciemne. Z góry dziękuję:) http://oi50.tinypic.com/2mpc19e.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 22 sierpnia 2012 o 19:37
      Wiesz, co ja bym tutaj zrobiła? Zalinkowała to jako tło. Po prostu wydłużyłabym to na jakieś… 9000 pixeli. A zamiast nagłówka wpakowałabym przezroczystą uniwersalną.

      Usuń
  6. ~olka
    24 sierpnia 2012 o 13:50

    Jednak Nathir się zakochał w Dżahnes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 24 sierpnia 2012 o 22:37
      To było wiadome, hehe xD

      Usuń
  7. ~Camille Arystea Black
    29 sierpnia 2012 o 21:45

    - – - Ad. komentarze post 68. – - -A to dziwne, bo wydawało mi się, że całkiem poważnie … … traktujesz wszystkie swoje dzieła…No cóż… – - -Och i przepraszam za reklamę, ale stwierdziłam, że muszę trochę podciągnąć oglądalność swojego bloga i poprosiłam przyjaciółkę o zostawienie komentarzy na kilku stronach o Harrym P. – I nie martw się , nie zostałam nagle fanką ‚napęczniałych krwią członków’ w twoich opowiadaniach, nie czytałam również postu. Chciałam tylko przeprosić za niekompetencję współpracownika i wyrazić wdzięczność w imieniu wszystkich nastolatków , których nie stać na konto na Redtubie i przez to czytują twego bloga nabijając Ci oglądalność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 29 sierpnia 2012 o 23:41
      Nie do końca rozumiem Twój komentarz, ale może to przez całodzienne praktycznie zdjęcia oraz krótki sen z okazji wyjazdu do Krakowa… Masz napisane w informacji, czego dotyczy blog? No to nie fochuj mi się tutaj. A jeżeli moje jakże opłakane i fatalne scenki erotyczne jakoś Cię podniecają, to nie pozostaje mi nic innego, jak wypiąć swą pierś z dumy, ponieważ uzyskałam odpowiedni efekt. Dla autora nie ma nic wspanialszego jak fakt, iż wzbudza emocje w czytelniku jego „dzieło” xD

      Usuń
    2. ~Camille i tak dalej
      30 sierpnia 2012 o 15:19

      Może rzeczywiście nie zrozumiałaś o co mi chodzi..bo chodziło mi o to , że chciałam odwołać co było napisane w tamtym pamiętnym komentarzu i spoko, twoje sceny erotyczne w ogóle mnie nie podniecają ;-) a jedyne emocje, które wzbudza we mnie ten blog to te z rozmów z jego autorką. Tylko wnerwia mnie fakt , że chciałam już zakończyć naszą dyskusję, a tu musze znowu coś prostować..Ale weź zaufaj komuś kto Ci wisi przysługę, a on wszystko spieprzy :-P

      Usuń
    3. 30 sierpnia 2012 o 21:37
      Eee… nadal nie rozumiem, o co Ci chodzi. Czy pierwszy komentarz, który napisałaś, to tak naprawdę nie byłaś Ty? Słuchaj, ja jestem zazwyczaj spokojna i olewam pierdoły, ale zaczynasz mnie denerwować, bo nie dość, że zostawiasz mi spam, to jeszcze wyskakujesz tu z jakimiś pretensjami i hejtami, podobno nie czytałaś ani linijki mojego opowiadania, a hejtujesz na całego, jakbyś znała je od podszewki, przez co czuję się, jakbym rozmawiała tu z klasycznym gimbusem.

      Usuń
    4. ~Camille Arystea Black
      30 sierpnia 2012 o 23:28

      Przykro mi, że nie rozumiesz o co mi chodziło, a nie lubię tłumaczyć wielkimi literami…Po prostu moja kuzynka miała zareklamować mi bloga więc napisała do Ciebie pseudo komentarz ode mnie – nie podchodzi to pod spam i obydwie o tym wiemy – … Ja chciałam już nie wracać do naszej poprzedniej dyskusji więc byłam zdenerwowana, że w moim imieniu ona pisze rzeczy, które są zaprzeczeniem mojego zdania. Dlatego napisałam do Ciebie dość ostro by było zrozumiałe, że odwołuję tamten koment., a twoje opowiadanie mi się nie podoba (bo ona napisała, że owszem) i liczyłam, że zrozumiesz.Ale skoro nie no to bardzo mi przykro. Być może poczułaś się zdezorientowana , nie miałam na celu nękania Cię ani denerwowania, a sądzę, że to wszystko wynikło z błędnego odczytania mojego komentarza ;)Wydaje mi się, że ta odpowiedź wszystko wyjaśni. Jeśli nie to już nie mój problem, bo raz na zawsze zakańczam ten spór.Bez odbioru. :)

      Usuń
    5. 31 sierpnia 2012 o 08:18
      Czy nie mogłaś tego napisać na początku? Eh, to idiotyczne, przecież Twoja kuzynka mogła napisać: „Kuzynka prosiła mnie, żebym poreklamowałą trochę jej bloga” i podpisać się innym nickiem, to oszczędziłoby nam wiele nieporozumień. Każdy komentarz, w którym jest adres obcego bloga to spam. Wg mnie. Chyba że jest to informacja o nowych rozdziałach od osób, które o to prosiłam. Ciebie o to nie proszę, więc tamten komentarz kasuję. Masz święte prawo nie lubić mojego opowiadania, ale jesteś na moim terenie, to TY zaczęłaś ten cały pasztet, więc nie powinnaś na mnie teraz naskakiwać, bo to przez Ciebie i Twoją kuzynkę zostałam wprowadzona w błąd. To by było na tyle.

      Usuń
  8. ~Najarana
    3 września 2012 o 17:37

    Witam ;)Jestem u Ciebie nowa i raczej zostanę. Osobiście uwielbiam, wręcz kocham książki o Harrym, więc idealnie odnalazłam się w Twoim blogu. nawet nie wiesz jak się ciesze, że na niego trafiłam. Czasami warto posiedzieć dłuzej na necie i poszperać gdzie się da. ale wracając do bloga.Genialny – jedno słowo, może małe, ale idealnie określa Twojego bloga. zakochałam się wręcz w Twoim stylu pisania. Proszę, informuj mnie o nowych notkach i wybacz, ale pozwolę sobie dodać Ciebie do polecanych – mam nadzieję, że Ci to nie przeszkadza ;)jak znajdziesz chwilkę to zapraszam też do siebie:try-to-go.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 września 2012 o 21:49
      Nawet nie wiesz, jak mi się serce raduje i micha cieszy, kiedy zyskuję nowego Czytelnika xD Oczywiście, już Cię dodałam do linków, teraz czekam, aż szacowny onet łaskawie opublikuje go tam, gdzie go zapisałam. Mam nadzieję, że nie zawiodę Twoich oczekiwań xD

      Usuń
  9. ~lulu
    5 września 2012 o 18:45

    Kiedy nowy rozdział? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 września 2012 o 22:57
      Jest napisany od dwóch tygodni w wordzie, ale mam office’a, który wszystko miesza i muszę się udać do biblioteki, co uczynię zapewne jutro xD I coś opublikuję :d

      Usuń
  10. ~chyba wiadomo kto
    10 września 2012 o 15:24

    był „bóg” … była „bogini” … było „w świątyni na nagiej podłodze”. Inteligentna jesteś bardzo. Ale czy zadanie wykonane? Obawiam się, że na tym blogu jest nie do wykonania

    OdpowiedzUsuń
  11. ~pan czarny
    10 września 2012 o 15:26

    był „bóg” … była „bogini” … było „w świątyni na nagiej podłodze”. Inteligentna jesteś bardzo. Ale czy zadanie wykonane? Obawiam się, że na tym blogu jest nie do wykonania …

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 września 2012 o 20:13
      Nie do końca Cię zrozumiałam, ponieważ napisałeś to niezbyt jasno, może rozwiniesz swą myśl? A, i byłabym wdzięczna, gdybyś publikował tylko jeden komentarz, a nie dwa. Wystarczy raz nacisnąć.

      Usuń
  12. ~pan czarny
    10 września 2012 o 22:22

    jesli nie skojarzyłaś, to znaczy, że to co tu napisalaś było przypadkiem, a nie wynikiem przemyślenia. A swoją drogą … znasz to: „w świątyni na nagiej podłodze”

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 września 2012 o 23:00
      Opowiadania, które publikuję na blogach nie muszą być przemyślane. Ale co Ty możesz o tym wiedzieć :)

      Usuń