28 listopada 2009

Rozdział 24

Betuję. :)

41 komentarzy:

  1. ~Elizabeth Schmitt
    28 listopada 2009 o 22:30

    Pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Elizabeth Schmitt
    28 listopada 2009 o 22:34

    Super rozdział. Victoria to niegrzeczna dziewczynka, nie ma co xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 28 listopada 2009 o 22:37
      No ba, musi być niegrzeczna xD

      Usuń
  3. ~Natka
    28 listopada 2009 o 22:40

    Boskie! xD A ten ojciec Vic to niezły cham :/ Mam nadzieję, że matka bohaterki w koncu się postawi! Druuuuuuga! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 28 listopada 2009 o 22:48
      Może się postawi xD Raczej wątpię xD

      Usuń
  4. ~Olka
    28 listopada 2009 o 23:12

    Fajny rozdział.Viktoria przynajmniej na tych wakacjach się opali,na co ojciec jej nie pozwalał.Czekam na następny rozdział.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 28 listopada 2009 o 23:16
      No pewnie, jeszcze by się dziewczyna choroby skóry nabawiła. Popieram ojca xD

      Usuń
  5. ~wiki-pedia
    29 listopada 2009 o 11:58

    Dżizassss………….. Slughorn ??? ehem………. żal………. xDDDJak se pomyslę o Victorii i Slughornie to………….. OMG :D:D Ale masz spaczoną wyobraźnię xDDDD Aha, fajny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 29 listopada 2009 o 19:34
      Whehehe, on się w niej tylko buja xD

      Usuń
    2. ~wiki-pedia
      1 grudnia 2009 o 12:42

      Tylko ?? TYLKO ???? On tu wszystko zepsuje !!!!!! „Miłość jest niebezpieczna, bo przez nią ludzie stają sie głupcami” !!!!!

      Usuń
    3. 1 grudnia 2009 o 20:03
      Slughorn jest tylko napalony, nic więcej xD Przecież kocha tylko siebie, snob jeden xD

      Usuń
  6. klaudia1009@autograf.pl
    29 listopada 2009 o 12:19

    no mi by się podobało jakby Viktoria, Tom i matka Viktorii nakryli jej ojca z tą babą z sierocińca w łóżku… WOW… wtedy, to bym chyba płakała ze śmiechu, albo niedajboże spadła z krzesła, co czynię kiedy czytam coś śmiesznego lub mnie coś zachwyci.Cóż, prędzej dziewczyna spali się w słońcu niż będzie murzynką. Wiem, bo moja koleżanka próbowała, więc odradzam tego czynu bohaterce. Sama siedziałam wczoraj i oglądałam tytanica, co dziwne jak statek się topił to się ryłam ze śmiechu (heh, taki mój żywot. Zero stosownego zachowania w sytuacji)Ale Slughorn? Co on się w niej zakochał? Mamciu! Ciekawe jak by było, gdyby ten np. ją zgwałcił? To by był dobry materiał na to, że Riddle szuka zemsty..pozdrawiamkada113

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 29 listopada 2009 o 19:38
      Gwałt już był. Selene Snape została zgwałcona, tutaj tego nie dam. Też mam to samo, tylko że ja mam zero wrażliwości. Kiedyś oglądałam „zmartwychwstanie” Felicii w modzie na sukces. Babcia łzy w oczach, a ja się cieszę, jak głupia do sera, bo Felicia miała krzywo usta zamknięte xD

      Usuń
  7. ~Amanda
    30 listopada 2009 o 19:39

    Slughorn?! Oj, ja myślałam że będzie Snape albo coś w tym stylu, ale mnie zaskoczyłaś, niedobra istoto. Ty, ale gwałt to wcale nie jest zły pomysł! Byłoby romantycznie, bo Tom by się zdenerwował. I podjąłby się próby gwałtu na Slughornie. xD O, i dziękuję bardzo za dedykację ;*! I cieszę się że Cię nieświadomie natchnęłam. A teraz słuchaj. Jeżeli Victoria nie zajdzie w ciążę w najbliższym czasie to znajdę Cię, i zabiję. I to brutalnie. Albo jednak nie, bo wtedy Victoria to już w ogóle nie zajdzie w ciążę. I proszę o szczęśliwe zakończenie tej historii. Chociaż pewnie i tak mnie nie posłuchasz, i zabijesz Victorię, żeby wytłumaczyć dlaczego jej u licha nie było w Harrym Potterze xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 grudnia 2009 o 20:08
      Za bardzo w przyszłość wybiegasz xD Poza tym, Snape jeszcze był gówniarzem przecież xD Ba, w HP w ogóle się nie urodził xD Ale ja zrobiłam, że zaraz po zakończeniu 7 klasy przez Riddla i Victorii wejdą Huncwoci xD

      Usuń
    2. ~Amanda
      2 grudnia 2009 o 17:31

      Ty właśnie, zapomniałam. Ale GDYBY się urodził, to byłby niczego sobie kandydatem, nie sądzisz? xD Przecież ma wiele zalet; jest brzydki w pozytywny sposób, ma śmieszne tłuste włosy, mówi jak ropucha i chodzi jak nietoperz. W sam raz jak na ofiarę nieszczęśliwej miłości, nie?I kiedy masz zamiar napisac następny rozdział? Oczywiście ma byc niesamowicie romantyczny ;) xxx

      Usuń
    3. 2 grudnia 2009 o 20:10
      Nieno, nic, tylko byście chcieli nowe notki, i to najlepiej na każdym blogu po 2x dziennie. Nic, tylko żebym pisała rozdziały. Snape na kochanka Victorii?

      Usuń
    4. ~Amanda
      3 grudnia 2009 o 19:36

      Ach, na kochanka od razu! Na cichego wielbiciela (i to bardzo cichego). Romantycznie by było! Bo Tom byłby wreszcie zazdrosny. Bo on ją kocha, nie?

      Usuń
    5. 4 grudnia 2009 o 17:01
      Szczerze? Nie jest zakochany. Jeszcze nie xD

      Usuń
    6. ~Amanda
      4 grudnia 2009 o 21:49

      Co do diabła??!!! NIE zgadzam się. Po prostu się nie zgadzam. A kiedy się rzekomo zakocha, co? To nie jest fair wobec mnie. I pisz pisz, tak tylko żeby się szybko zakochał, i nie wtedy kiedy Victoria umrze, ale wtedy kiedy będzie żyła. I nie będzie umierająca. xD ;*

      Usuń
    7. 4 grudnia 2009 o 22:09
      Zakocha się, jak będzie miał gadowatą twarz i gębę przypominającą pysk pekińczyka xD Co Ty na to? xD

      Usuń
    8. ~Amanda
      4 grudnia 2009 o 22:16

      Nie. Nie zgadzam się. Za dużo czasu i zachodu. Negocjujmy xD. Za rok? (3

      Usuń
    9. 4 grudnia 2009 o 22:25
      Nie, raczej wcześniej. Odrodzenie Voldka będzie za niedługo, nie będę przecież tak tej 7 klasy odwlekać xD

      Usuń
    10. ~Amanda
      5 grudnia 2009 o 20:58

      Za rok dla NICH nie dla nas! xD Ty to byś najchętniej 10 lat przeczekała. I nie chcę żeby był brzydki. Nie możesz go trochę upiększyć?? xD ;*

      Usuń
    11. 6 grudnia 2009 o 12:27
      Przecież on zawsze był piękny xD

      Usuń
    12. ~Amanda
      8 grudnia 2009 o 18:22

      Na początku jak najbardziej, ale to ——–> http://www.fabbricantidiuniversi.it/harrypotter/immagini/voldemort1.jpg <————– to nie jest piękne. Proszę mi tu nie wciskać kitu że po prostu źle wyszedł xD ;*

      Usuń
    13. 8 grudnia 2009 o 19:23
      Volduś jest przecież taki fotogeniczny xD I tutaj też wyszed świetnie, mógłby wystąpić na okładce Palyboya xD

      Usuń
    14. ~Amanda
      8 grudnia 2009 o 22:19

      To był by chyba striptiz dla ubogich xD Ale wiesz, gdybyś mu tak dorobiła nos, i wysłała na solarkę, to byłby z niego niezły materiał na mężczyznę ;] Piszesz już coś?

      Usuń
    15. 10 grudnia 2009 o 21:19
      Właśnie ja tam wolę nieopalonych facetów xD Słuchaj. W ogóle słuchajcie. Napisałam cudowny rozdział w szkole, już nie powiem, na jakich przedmiotach i… zgubiłam kartkę. Zwykle piszę notki w zeszycie albo od razu w wordzie, jak mnie wena najdzie. Ale zgubiłam kartkę, w sobotę będę robić porządek w pokoju, więc jej poszukam i najprawdopodobniej dodam w sobotę xD

      Usuń
    16. ~Amanda
      11 grudnia 2009 o 20:13

      Hm, gratuluję umiejętności! xD Nie, no dobra, przyznaję że notorycznie coś gubię. Ty przynajmniej znajdujesz. Jak mi się coś zgubi, to wiadomo że od razu przepadło w otchłań i kupka ;P. Znajduj znajduj, bo wiesz, ile niebezpieczeństw czyha na Ciebie z mojej strony jak jutro się coś nie doda ;).Tak w ogóle to mój nick został skopiowany. Właśnie to zauważyłam. PLAGIAT!! xD ;*

      Usuń
    17. 12 grudnia 2009 o 13:52
      Właśnie znalazłam, więc będzie rozdział dzisiaj tak za 2 godziny albo po 20:00 bo na urodziny do koleżanki idę xD Zauważyłam, i tak sobie myślę, że tak jakby się rozdwoiłaś xD

      Usuń
  8. ~Admin
    9 grudnia 2009 o 10:54

    Przepraszam za spam, ale czy lubisz Harry’ego Pottera? Może chciałabyś pisać pamiętnik wraz z innymi autorami to proste! Pierwszym krok to trzeba wejść na mój blog: http://school-hogwart.blog.onet.pl/ a tam masz dalsze instrukcje. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ~Amanda
    9 grudnia 2009 o 15:37

    Znalazłam twojego bloga chyba w niedziele i nie mogłam się oderwać od komputera aż go nie przeczytam do końca! Jest po prostu świetny, genialny pomysł i równie dobrze wykonany. Podoba mi się to, że nie zmieniasz ustalonego charakteru postaci. Chodzi mi tu o to, że Tom jest nie jest jakimś tam podrywaczem czy coś, a jest zamkniętym w sobie, cichym zabójcą(trochę drastyczne powiedziane) :D. Ogółem blog jest świetny ma nadzieje, że nadal będziesz dzielić się swoim talentem z nami (czytelnikami) i nie zawiesisz bloga, no i oczywiście czekam na następna notkę. :D:D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 grudnia 2009 o 21:23
      Jest wiele więcej blogów o tej tematyce, i to o niebo od mojego lepszych, pisanych regularnie, etc, etc. Nie, broń Boże, bloga nie zawieszam, tylko, jak pisałam w poprzedniej odpowiedzi, zgubiłam kartki z rozdziałem 25. Jestem w trakcie szukania xD

      Usuń
    2. ~Amanda T.
      11 grudnia 2009 o 22:22

      Jakoś innych nie mogę znaleźć, a jak już to są denne albo fabula mi nie odpowiada:D

      Usuń
    3. 12 grudnia 2009 o 13:48
      Ogólnie są lepsze, o innej tematyce xD

      Usuń
  10. ~Domi
    12 grudnia 2009 o 13:38

    Ten pierwszy, najpierwszy szablon był o wiele lepszy niż te, co były.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12 grudnia 2009 o 13:49
      Czyli który? xD I tak będę go zmieniać, jakoś tak dzisiaj xD

      Usuń
  11. ~Housethesecond:P
    16 kwietnia 2010 o 21:43

    Zanim psecytam zaległości, toć cóś o Wielebnym Gregu wspomnę. Cudnie. Świetnie wygląda na tym mroczaśnym blogu. Dodaje mu, jakby to rzec, pikanterii:P. Choć i opowieści jej nie brak. Pytałaś się, który miesiąc: PAŹDZIERNIK! No i aby formalności stało się za dość: Słiiiiiiiiiiiitttt:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 lipca 2010 o 22:40
      Aż nie wiem, co odpowiedzieć, hahaha xD

      Usuń